Lider Sp. z o.o.


W przypadku zainteresowania się Państwa naszą OFERTĄ,
prosimy o osobisty telefoniczny kontakt:

Grażyna Turkowska tel 501 532 718

Do obowiązków Zarządzającego – administratora będzie należało załatwianie spraw nie przekraczający zakresu zwykłego Zarządu nieruchomości oraz utrzymywanie nieruchomości w stanie nie pogorszonym ponad granice normalnego zużycia, a w tym:

a) Prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej a także przechowywania dokumentacji technicznej i powykonawczej.
b) Realizowanie zadań związanych z wykonywaniem remontów zgodnie z planem przyjętym uchwałą właścicieli na dany rok kalendarzowy.
c) Zapewnienie dostaw energii elektrycznej i cieplnej, wody, gazu oraz odprowadzania ścieków i wywozu śmieci, kontrolowanie wykonania i rozliczanie umów z dostawcami ww. mediów.
d) Troska o powiększenie przychodów Wspólnoty.
e) Windykacja należnych od właścicieli lokali wpłat na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną, w tym kosztów remontów tej nieruchomości.
f) Uaktualnienie miesięcznych opłat rozliczanych wspólnie (poza indywidualnymi opłatami), obejmujących gaz, centralne ogrzewanie, ciepłą i zimną wodę, odprowadzanie ścieków i wywóz śmieci, z chwilą zmiany cen na powyższe dostawy lub usługi.
g) Przygotowanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej.
h) Przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów Wspólnoty i dokumentacji całej nieruchomości.

Dojazd

Polecane